söndag 7 december 2014

Vinnaren i Rosa Bandet lotteriet!

Så har oktober kommit och gått.
Den rosa månaden.
Månaden som ännu mer påminner om förlusten och hur för jävligt det är att våra älskade dör på grund av en så vidrig sjukdom som bröstcancer.
Men även månaden som väcker oss alla, och ger oss möjlighet att bidra i kampen mot sjukdomen.

Jag bidrar året runt. För varje beställning, skänker jag 10 kr till min insamling till Rosa Bandet och cancerfonden.
Under oktober månad bakar jag Rosa Bandet-cupcakes där hela vinsten går till insamlingen. 
Och så självklart mitt Rosa Bandet-lotteri där man kan vinna en tårta!

Insamlingen i år gav så mycket som 25900 kr!!

Stort tack till ALLA som bidrog!

Vinnaren i år blev AMELIE PROPST!



Här är tårtan som hon kom och hämtade häromveckan.
Vaniljbottnar fyllda med jordgubbsmousse och citronmousse!
Och så fick jag möjlighet att prova min nya spetsform.








Här kommer några av alla Rosa Bandet-cupcakes jag fick äran att baka under oktober också:






Återigen, tack till alla som är så villiga att bidra till min insamling!

För er som fortfarande känner att ni vill skänka en slant, så är insamlingen öppen ända fram till nästa år i oktober, då en ny insamling startar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar