söndag 3 mars 2013

Ines doptårta och cupcakes!

Tessans och Tobbes lilla sötnos Ines skulle döpas, och jag skulle få äran att fixa tårtan!
Fick fria händer men förstod att nyckelpigor hade blivit lite av Ines grej, då visste jag precis hur jag skulle göra.
 
 
Hade lite otur med bottnarna, då de blev så låga... Så jag blev orolig att den inte skulle räcka, och det är väl det värsta som kan hända, att inte alla får!?
Så jag fick improvisera lite på morgonen dagen D, gjorde några cupcakes som backup.
 
Tårtan är chokladbottnar fylld med hallonmousse och chokladmousse, spacklad med chokladsmörkräm. Täckt och dekorerad med fondant, sockerpasta, sockerkulor och frosting.
 




 
Och så chokladcupcakes med hallon i och philadelphiafrosting!
 

 
All lycka till dig lilla Ines!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar