onsdag 12 december 2012

12-12-12

Idag den 12 december 2012 gifte sig Angelica och Jörgen!
 Förra året 11-11-11 gifte sig Angelicas syster, Tessan, och då fick jag äran att göra deras bröllopstårta.
Nu ville Tessan överraska sin syster med en tårta från mig!
 
Jag fick en inspirationsbild på hennes supercoola bröllopsklänning:
 
 
Jag ville göra en tårta som skulle vara i samma stil som klänningen, jag tycker själv att jag lyckades ganska bra!
 
Det är vaniljbottnar som är färgade rosa och chokladbottnar. De är fyllda med limemousse, hallonmousse och aftereightganache. Spacklad med chokladsmörkräm, täckt och dekorerad med fondant och fem sorters strösselpärlor.
 
Den där krumeluren med ett hjärta i ska föreställa ett A och ett J, för er som inte kan se...
 





 
Hoppas att ni fick en fantastisk dag och kväll, Angelica och Jörgen!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar